Bosman promuje lokalne inicjatywy społeczne na swoich opakowaniach
Marka Bosman na początku roku zmieniła szatę graficzną, podkreślając swoje szczecińskie korzenie. Teraz na nowych etykietach pojawią się także informacje o projektach społecznych realizowanych w ramach programu granatowego „Bosman dla regionu”.
Z końcem lipca na półki sklepowe trafiło piwo Bosman w opakowaniach, na których wyeksponowane są zwycięskie projekty. Znajduje się wśród nich taka inicjatywa jak pomoc niepełnosprawnym kibicom Pogoni Szczecin. W sumie na butelkach piwa Bosman znajdzie się 18 projektów, zaś na puszkach 12.
Program „Bosman dla regionu” realizowany jest od lutego 2020 r. Jego celem jest wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, ekologicznych i infrastrukturalnych, które przyczyniają się do podniesienia jakości życia mieszkańców regionu oraz stymulują integrację lokalnej społeczności. Do programu nadesłano kilkaset wniosków o grant. Zgłosiły się organizacje z 209 miast i wsi, które wnioskowały łącznie o 24 mln zł. Ostatecznie przyznano 22 granty, na które marka Bosman przeznaczyła ponad 550 000 zł. Projekty będą realizowane do końca roku.
Źródło: Nowy Marketing
Komentarze
Bosman promuje lokalne inicjatywy społeczne na swoich opakowaniach — Brak komentarzy
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>