Harmonogram: W piątek start przedsprzedaży dla karnetowiczów w przypadku awansu
Jeśli Portowcy uporają się w II rundzie eliminacji UEFA Europa Conference League z duńskim Brondby IF, to w piątek, 29 lipca, o godzinie 12:00 ruszy przedsprzedaż biletów dla karnetowiczów, na mecz III rundy eliminacji UEFA Europa Conference League, Pogoń – FC Basel 1893 lub Crusaders FC (4 sierpnia, g. 18.00). Dzień później wystartujemy z otwartą sprzedażą biletów. Poniżej informacje o harmonogramie sprzedaży.
Klub nie prowadzi sprzedaży na sektory B3, B4 i B5. Dystrybucją wejściówek na te miejsca zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin “Portowcy”. Jednakże od tej zasady obowiązuje jeden wyjątek – na 24 godziny przed meczem niewykorzystane bilety z tej puli trafią do sprzedaży klubowej.
Z pierwszych etapów sprzedaży zostaną wyłączone również sektory A1 i A2, które być może zostaną udostępnione kibicom gości. Klub jednakże będzie czynił starania, aby mogli oni zasiąść na docelowej trybunie gości. Wówczas sektory A1 i A2 trafią do ogólnodostępnej sprzedaży. W przypadku niepowodzenia, powyżej wymienione sektory zostaną przeznaczone dla grupy przyjezdnych.
W każdym etapie dystrybucja będzie prowadzona zarówno w internecie, jak i w kasach. Preferowaną formą sprzedaży jest zakup on-line. Do zakupu przez internet niezbędne jest aktywne konto w systemie sprzedaży bilety.pogonszczecin.pl. Więcej o tym jak je założyć – TUTAJ.
Kasy biletowe na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera:
– otwarte codziennie w dni robocze, w g. 12-18
– 30 lipca, w sobotę, także będą otwarte w g. 12-18
– w dniu meczu kasy biletowe również będą otwarte – sprzedaż rozpocznie się 5 godzin przed rozpoczęciem meczu

Harmonogram sprzedaży biletów na mecz z FC Basel 1893 lub Crusaders FC. (4 sierpnia, g. 18.00)
I ETAP (dla karnetowiczów) – 50% pojemności trybuny A:
- 29 lipca (piątek), od g. 12.00 do 30 lipca (sobota) do g. 7:59 lub wyczerpania – przedsprzedaż biletów dla karnetowiczów
Właściciele karnetów z okresu ostatnich 2 lat, w trakcie których była prowadzona sprzedaż karnetów, są uprzywilejowani. Dla tej grupy przygotowano połowę dostępnej puli w tym etapie, w ramach której będą mogli nabywać wejściówki z prawem pierwszeństwa. Właścicielom karnetów udostępnione zostanie 50% dostępnych w tej puli miejsc (przykład: jeśli sektor ma 1000 miejsc, to karnetowicze będą mogli wykupić na nim 500 miejsc w przedsprzedaży).
II ETAP (dla wszystkich) – wolne miejsca, pozostałe z pierwszego etapu, a także kolejne 50% trybuny A:
- 30 lipca (sobota), od g. 12:00 do wyczerpania puli biletów
Z tego etapu będą mogli skorzystać wszyscy kibice Pogoni Szczecin.
III ETAP (dla wszystkich) – wolne miejsca, pozostałe z trybuny B:
Etap obejmuje sprzedaż biletów na wolne miejsca na sektorach B3, B4 i B5. Dystrybucją wejściówek na te sektory w pierwszej kolejności zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin “Portowcy”. Na 24 godziny przed meczem niewykorzystane bilety z tej puli trafią do sprzedaży klubowej.
W dniu meczu, jeśli pozostaną dostępne bilety, klub będzie prowadził dystrybucję również w kasach – na 5 godzin przed rozpoczęciem meczu. Zakupione bilety można zwracać do 24 godzin przed meczem. Bilet można przekazać innemu kibicowi, używając w systemie opcji “przekaż”. Przekazanie biletu odbywa się do 2 godzin przed rozpoczęciem meczu. Bilet zakupiony online, zwraca się i przekazuje również online. Bilet zakupiony stacjonarnie, w kasie, zwraca się i przekazuje również stacjonarnie.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Punktem Obsługi Kibica. Zaktualizowany regulamin sprzedaży biletów znajdziecie – TUTAJ (kliknij).
Punkt Obsługi Kibica
na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera (pawilon kas przy “trybunie B”, naprzeciw budynku CSDiM).
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – piątek: godziny 11-18
W dniach meczowych: na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem
Klubowa infolinia: +48 723 194 800
e-mail: e-bilet@pogonszczecin.pl
Informujemy, że Punkt Reklamacyjny będzie czynny na stadionie na 2 godziny przed meczem. Znajduje się on nieopodal wejścia KA2, w niebieskim kontenerze biura klubu. Punkt reklamacyjny jest wyraźnie oznaczony z zewnątrz. Reklamacjami zajmuje się także POK (Punkt Obsługi Kibica) zlokalizowany w budynkach kasowych za trybuną B.


fot. i źródło: Pogoń Szczecin SA
Redaktor/dziennikarz w PortowaDuma.pl
Kibic Pogoni Szczecin, pasjonat piłki nożnej.
Komentarze
Harmonogram: W piątek start przedsprzedaży dla karnetowiczów w przypadku awansu — Brak komentarzy
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>