O g. 12 rusza otwarta sprzedaż biletów
W poniedziałek – 23 stycznia, o godzinie 12:00 ruszy otwarta sprzedaż biletów na mecz 19. kolejki PKO BP Ekstraklasy pomiędzy Pogonią Szczecin a Śląskiem Wrocław (5.02, godz. 17:30).
Informacje organizacyjne
Wprowadzona została istotna zmiana do procesu sprzedaży biletów na mecze Pogoni Szczecin. Już pierwszego dnia sprzedaży wejściówek na dany mecz obowiązuje sprzedaż otwarta, co oznacza , iż wszyscy kibice mogą kupić bilet na stronie bilety.pogonszczecin.pl lub udać do kas i nabyć bilet na wydarzenie.
Niektóre krzesełka będą zablokowane. Ze względów organizacyjnych, na poszczególnych etapach sprzedaży, będą pojawiały się kolejne udostępnione do sprzedaży miejsca.
Klub nadal nie prowadzi sprzedaży na sektory B3 i B4. Dystrybucją wejściówek na te miejsca zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin “Portowcy”. Od tej zasady obowiązuje jeden wyjątek – na 48 godzin przed meczem niewykorzystane bilety z tej puli trafią do sprzedaży klubowej.
W każdym etapie dystrybucja będzie prowadzona zarówno w internecie, jak i w kasach. Preferowaną formą sprzedaży jest zakup on-line. Do zakupu przez internet niezbędne jest aktywne konto w systemie sprzedaży bilety.pogonszczecin.pl.
Kasy biletowe na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera:
– otwarte codziennie w dni robocze, w g. 12-18
– w dniu meczu kasy biletowe również będą otwarte – sprzedaż rozpocznie się 5 godzin przed rozpoczęciem meczu

Harmonogram sprzedaży biletów na mecz ze Śląskiem Wrocław (5.02, godz.17:30).
I ETAP (dla wszystkich kibiców) – sprzedaż otwarta oraz miejsca dla “krzesełkowiczów”
- 23 stycznia (poniedziałek), od g. 12.00, do 31 stycznia (wtorek), do 23:59
Sprzedaż otwarta dla wszystkich zainteresowanych meczem kibiców. Z jedną, ważną adnotacją – do 31 stycznia, do godziny 23:59, osoby, które poprzez udział w akcji “W Pogoni za stadionem” nabyły prawo pierwszeństwa zakupu biletu, będą miały zarezerwowane swoje miejsca w systemie biletowym. Przez ten czas “krzesełkowicze” będą mogli nabywać wejściówki na objęte rezerwacją miejsca. Pula biletów niewykorzystana przez “krzesełkowiczów” trafi do sprzedaży otwartej w kolejnym etapie.
II ETAP (dla wszystkich kibiców) – sprzedaż otwarta
• 1 lutego (środa), od g. 12.00 do 5 lutego (niedziela), do g. 17:30
Sprzedaż otwarta dla wszystkich zainteresowanych meczem kibiców. Start zbiega się z momentem zakończenia sprzedaży karnetów.
III ETAP (dla wszystkich kibiców) – wolne miejsca, niewykorzystane przez partnerów klubu, a także parkingi
• 3 lutego (piątek), od g. 17:30 do 5 lutego (niedziela), do g. 17:30
Etap startuje na 48 godzin do meczu. Obejmuje sprzedaż miejsc niewykorzystanych przez partnerów klubu.
W tymże terminie będzie odbywała się także sprzedaż miejsc parkingowych na mecz ze Śląskiem. Parking stadionowy znajduje się od strony ul. Witkiewicza i dostępny jest wyłącznie dla posiadaczy biletów parkingowych. Nie będzie możliwości zakupienia biletu na parking bezpośrednio przed rozpoczęciem spotkania. Liczba miejsc parkingowych jest mocno ograniczona.
IV ETAP (dla wszystkich kibiców) – wolne miejsca, pozostałe z trybuny B
• 3 lutego (piątek), od g. 17:30 do 5 lutego (niedziela), do g. 17:30
Obejmuje sprzedaż biletów na wolne miejsca na sektorach B3 i B4. Dystrybucją wejściówek na wymienione sektory w pierwszej kolejności zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin “Portowcy”. Na 48 godzin przed meczem niewykorzystane bilety z tej puli trafią do sprzedaży klubowej.
W dniu meczu, jeśli zostaną dostępne bilety, klub będzie prowadził dystrybucję również w kasach – na 5 godzin przed rozpoczęciem meczu. Zakupione bilety można zwracać do 24 godzin przed meczem. Bilet można przekazać innemu kibicowi, używając w systemie opcji “przekaż”. Przekazanie biletu odbywa się do 2 godzin przed rozpoczęciem meczu. Bilet zakupiony online, zwraca się i przekazuje również online. Bilet zakupiony stacjonarnie, w kasie, zwraca się i przekazuje również stacjonarnie.
Punkt Obsługi Kibica
na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera (pawilon kas przy “trybunie B”, naprzeciw budynku CSDiM).
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – piątek: godziny 11-18
W dniach meczowych: na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem
Klubowa infolinia: +48 723 194 800
e-mail: e-bilet@pogonszczecin.pl
Informujemy, że Punkty Reklamacyjne będą czynne na stadionie na 2 godziny przed meczem. Reklamacje możecie składać w Punktach Obsługi Kibica. Jeden z nich zlokalizowany jest w pawilonie kas przy “trybunie B”, naprzeciw budynku CSDiM. Drugi znajduje się od strony ul. Twardowskiego. Punkty Obsługi Kibica są specjalnie oznaczone, więc powinniście je odszukać bez trudu.
Warto pamiętać, że:
• istnieje możliwość zakupu biletów na mecze Dumy Pomorza w kasach stadionowych w dniu rozgrywania danego spotkania. Dystrybucja będzie odbywać się na 5 godzin przed wyznaczoną godziną rozpoczęcia meczu,
• bilet ulgowy jest kierowany do kobiet, seniorów od 65. roku życia, dzieci do 18. roku życia, a także uczniów/studentów pomiędzy 18. a 26. rokiem życia. Ulga dotyczy także sektora rodzinnego, który jest objęty dodatkową, odrębną ulgą – niższymi cenami biletów dla dzieci poniżej 13. roku życia,
• stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin “Portowcy” przekazało do ogólnej puli dystrybucji biletowej sektor B2. Oznacza to, że na każdym meczu sprzedaż na wspomniany sektor będzie się odbywać z ramienia klubu. Decyzja ma ograniczyć kolejki w kasie sprzedażowej i tym samym ułatwić proces zakupu biletu – poprzez sprzedaż internetową,
• podtrzymujemy zasadę, że w dniu meczu bilety nabywane w kasach będą droższe o 5 zł.
Pasjonatka piłki nożnej oraz ręcznej. Kibic Pogoni Szczecin. Redaktor oraz administrator Pogoń Sport Press i encyklopedii kibica .
Komentarze
O g. 12 rusza otwarta sprzedaż biletów — Brak komentarzy
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>