Pogoń uruchamia Punkt Obsługi Kibica i infolinię
Masz wątpliwości, co do konkretnej kwestii dotyczącej twojego biletu na mecz Dumy Pomorza? Chcesz zgłosić prawo do zniżki? Potrzebujesz pomocy przy kupnie wejściówki? Twoje problemy rozwiąże Punkt Obsługi Kibica, który jest zlokalizowany na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera, w budynku kas przy trybunie B (naprzeciw budynku CSDiM).
POK działa od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-18:00, a także w każdy dzień meczowy – od 5 godzin przed meczem do godziny rozpoczęcia spotkania. W trakcie trwania meczu wszelkie kwestie problematyczne prosimy kierować do punktów reklamacyjnych na terenie stadionu.
Dodatkowo, w tygodniach, w których prowadzona jest sprzedaż biletów na mecze domowe, będzie można je zakupić także stacjonarnie w POK. Dystrybucja wejściówek w tym miejscu prowadzona będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00-18:00.
Punkt Obsługi Kibica zajmuje się również wsparciem grup zorganizowanych i wymianą zaświadczeń z akcji „Granatowo-bordowa krew”. Pracownik POK obsługuje również skrzynkę pocztową adresu e-bilet@pogonszczecin.pl, na który m.in. można udokumentować swoje prawo do zniżki studenckiej czy ulgi dla osób niepełnosprawnych. Tylko na podstawie tychże wniosków można zostać przypisanym do odpowiednich zniżek.
Zachęcamy również do kontaktu z klubową infolinią. Numer, pod którym można uzyskać wszelkie wsparcie, to 723 194 800. Dzwoniąc na klubową infolinię (nie jest całodobowa), można skontaktować się z właśnie z Punktem Obsługi Kibica, ale także z sekretariatem oraz fanshopami przy ulicy Wojska Polskiego 49, w Galaxy Centrum oraz Galerii Gryf.
Mocno wierzymy, że nowa użyteczność usprawni wszelkie procesy zakupu biletu i będzie dla Was realną pomocą!
PUNKT OBSŁUGI KIBICA
na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera – pawilon kas przy trybunie B (naprzeciw budynku CSDiM).
Godziny otwarcia POK:
Poniedziałek – piątek: godziny 11-18
W dniach meczowych: na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem
Sprzedaż biletów w POK prowadzona jest od poniedziałku do piątku w g. 14-18
Dane kontaktowe:
Klubowa infolinia: 723 194 800
e-mail: e-bilet@pogonszczecin.pl
Źródło: Pogoń Szczecin
Komentarze
Pogoń uruchamia Punkt Obsługi Kibica i infolinię — Brak komentarzy
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>