Prawa do nazwy Stadionu Miejskiego na sprzedaż
Miasto szuka sponsora, który zapłaci za eksponowanie swojej marki na największej i najnowocześniej piłkarskiej arenie w regionie. Pierwszym krokiem do pozyskania sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego jest nawiązanie współpracy z fachową agencją, która pomoże znaleźć firmę zainteresowaną takim projektem.
Zgodnie z założeniami agencja nie może uwzględniać podmiotów, z którymi Miasto już współpracuje. Ponadto przyszły doradca powinien stworzyć listę minimum trzech firm zainteresowanych współpracą, a także przeprowadzić z nimi wstępne rozmowy i uczestniczyć w negocjacjach.
Zawarcie umowy ze sponsorem tytularnym planowane jest najpóźniej na I kwartał 2023 r. Porozumienie ma być zawarte na okres minimum 3 lat.
Szczegóły na temat postępowania pn. „Usługa doradztwa w zakresie poszukiwania sponsora tytularnego dla Stadionu Miejskiego w Szczecinie” wkrótce będą dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.
Źródło: Miasto Szczecin
Fotograf (Specjalizuje się w fotografii sportowej, produktowo-reklamowej, architektonicznej, eventowej), grafik komputerowy, redaktor, analityk Google, koordynator dostępności.
Miłośniczka piłki nożnej i sportów wodnych.
Kibic Pogoni Szczecin, Futsal Szczecin.
Właściciel serwisu Portowa Duma.
Ponadto dietetyk sportowy i kliniczny.
Komentarze
Prawa do nazwy Stadionu Miejskiego na sprzedaż — Brak komentarzy
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>