SOLD OUT! Wszystkie dostępne bilety na mecz z Miedzią Legnica wyprzedane!
SOLD OUT! Wszystkie dostępne na ten moment bilety na mecz 32. kolejki PKO Ekstraklasy z Miedzią Legnica (14.05, g. 15) zostały wyprzedane. Ostatnia szansa na nabycie wejściówki może pojawić się 48 godzin przed rozpoczęciem spotkania.
Na ten moment około 16 tysięcy kibiców ma już swoje wejściówki (karnety, trójpaki albo bilety) na pojedynek z Miedzią. Należy pamiętać, że liczba ta nie uwzględnia sektora gości, a także miejsc zarezerwowanych dla Partnerów klubu i dystrybuowanych przez Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin “Portowcy”.
Jeżeli pula biletów przeznaczonych dla Partnerów i SKPS nie zostanie wykorzystana, wejściówki trafią do sprzedaży zgodnie z harmonogramem 12 maja (piątek) o g. 15.
W tymże terminie będzie odbywała się także sprzedaż miejsc parkingowych na mecz z Miedzią. Parking stadionowy znajduje się od strony ul. Witkiewicza i dostępny jest wyłącznie dla posiadaczy biletów parkingowych. Nie będzie możliwości zakupienia biletu na parking bezpośrednio przed rozpoczęciem spotkania. Liczba miejsc parkingowych jest mocno ograniczona.
***
W dniu meczu, jeśli pozostaną dostępne bilety, klub będzie prowadził dystrybucję również w Punkcie Obsługi Kibica (pawilon kas przy “trybunie B”, naprzeciw budynku CSDiM) – na 5 godzin przed rozpoczęciem meczu, a także na 2 godziny przed startem spotkania w stanowiskach kasowych przy trybunach C (przy ul. Karłowicza) i D (przy ul. Twardowskiego). Zakupione bilety można zwracać do 24 godzin przed meczem. Bilet można przekazać innemu kibicowi, używając w systemie opcji “przekaż”. Przekazanie biletu odbywa się do 2 godzin przed rozpoczęciem meczu. Bilet zakupiony online, zwraca się i przekazuje również online. Bilet zakupiony stacjonarnie, w kasie, zwraca się i przekazuje również stacjonarnie.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Punktem Obsługi Kibica. Zaktualizowany regulamin sprzedaży biletów znajdziecie – TUTAJ (kliknij).
Punkt Obsługi Kibica
na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera (pawilon kas przy “trybunie B”, naprzeciw budynku CSDiM).
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – piątek: godziny 11-18
W dniach meczowych: na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem
Klubowa infolinia: +48 723 194 800
e-mail: e-bilet@pogonszczecin.pl
Informujemy, że Punkty Reklamacyjne będą czynne na stadionie na 2 godziny przed meczem. Przypominamy, że na stadionie w dniu meczowym funkcjonują obecnie 3 Punkty Reklamacyjne, gdzie kibic może udać się w przypadku jakichkolwiek kłopotów z wejściem na stadion. Reklamacje możecie składać w Punkcie Obsługi Kibica, zlokalizowanym w pawilonie kas przy “trybunie B”, naprzeciw budynku CSDiM, a także w Punktach Reklamacyjnych znajdujących się przy trybunach C i D. Punkty Reklamacyjne są specjalnie oznaczone, więc powinniście je odszukać bez trudu.
Komentarze
SOLD OUT! Wszystkie dostępne bilety na mecz z Miedzią Legnica wyprzedane! — Brak komentarzy
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>