Sponsor tytularny stadionu Pogoni Szczecin. Miasto wybrało najkorzystniejszą ofertę poszukujących.
Od jakiegoś czasu Miasto Szczecin szukało sponsora tytularnego dla Stadionu Miejskiego w Szczecinie. Dowiadujemy się, że wybrano konsorcjum firm, które pomogą w znalezieniu takiego sponsora. Ostatni krok to podpisanie stosownej umowy. Wybór padł na firmy z dużym doświadczeniem w temacie sponsoringu tytularnego i marketingu.
Konsorcjum dwóch firm z Warszawy i Gdańska wygrało ogłoszony przez miasto przetarg, w którym wpłynęły dwie oferty na pomoc i doradztwo w znalezieniu sponsora tytularnego dla nowego stadionu miejskiego. Firmy Komunikacja Plus Sp. z o.o. Sp. k. i Sport Innovation Kamil Kukułka złożyły najkorzystniejszą ofertę i to one będą odpowiedzialne za wykonanie czteroetapowego zadania, które ma przynieść miastu korzyści w postaci sprzedaży prawa do nazwy stadionu. Za swoją pracę otrzymają wynagrodzenie wysokości 55 tysięcy złotych plus 3,4% od podpisanej umowy sponsoringowej.
Zapytano firmy w jaki sposób zamierzają znaleźć i przekonać potencjalnego sponsora obiektu. Jak mówi Kamil Kukułka, na szczegóły jest jeszcze za wcześnie.
– Dopóki nie dojdzie do związania umową, nie możemy przedstawiać szczegółów naszych działań, ponieważ w pierwszej kolejności musimy uzyskać akceptację zamawiającego dla ich planu. Do pierwszego spotkania roboczego będzie mogło dojść dopiero po formalnym podpisaniu umowy- informuje przedstawiciel firmy Sport Innovation.
Firmy, które miasto Szczecin wyłoniło w przetargu, cechują się dużym doświadczeniem w poszukiwaniu sponsorów tytularnych dla obiektów sportowych. Liderem na rynku polskim jest właśnie Sport Innovation, który przez ostatnie kilkanaście lat opracował projekty sponsoringu tytularnego dla takich sponsorów jak: Atlas, Ergo Hestia, Inea i PGE, a także dla obiektów sportowych: Stadion Śląski w Chorzowie, Arena Kraków, Stegu Arena i Toyota Park w Opolu. Aktualnie firma pracuje też nad pozyskaniem sponsora tytularnego dla budowanego właśnie Stadionu Narodowego w Wilnie.
Komunikacja Plus, drugi uczestnik konsorcjum, to jeden z liderów rynku usług z zakresu doradztwa komunikacyjnego i marketingowego w Polsce. Posiada bogate doświadczenie w zakresie wspierania działań marketingowych zarówno dla globalnych korporacji, czołowych polskich marek, ale też jednostek samorządu terytorialnego.
Po co sponsor tytularny?
Dlaczego potencjalny sponsor miałby zakupić prawa do nazwy stadionu miejskiego. Ostatnie wyniki osiągane przez Pogoń Szczecin mogą okazać się dobrym argumentem przetargowym. Klub przyciąga na stadion mnóstwo kibiców, a mecze domowe Pogoni transmitowane są w telewizji, często także ogólnodostępnej. W ostatnich dwóch latach Pogoń pokazała się również w Europie, więc reklama związana z nazwą firmy, może dotrzeć do dużego grona odbiorców. Jednak nie tylko klub będzie argumentem podczas rozmów.
– Szczecin to dynamicznie rozwijające się miasto, o atrakcyjnym położeniu geograficznym. Te argumenty na pewno należy podnosić w ewentualnych rozmowach nie tylko z firmami, które są już tutaj zlokalizowane, ale również z tymi, które dopiero rozważają inwestycje w regionie – tłumaczy Kamil Kukułka.
Źródło: własne / GS
Właściciel serwisu PortowaDuma.pl i. in.
Fotograf (specjalizuje się w fotografii sportowej, produktowo-reklamowej, architektonicznej, eventowej), grafik komputerowy, redaktor oraz redaktor techniczny, koordynator dostępności.
Laureatka konkursów fotograficznych i graficznych organizowanych między innymi przez Muzeum Historii Szczecina, Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnych Ruchowo, Urząd Miasta Szczecin, National Geographic a od 2011 roku członek organizacji naukowo-edukacyjnej National Geographic.
Miłośniczka piłki nożnej i sportów wodnych.
Od lat 80-tych KIBIC POGONI SZCZECIN
Komentarze
Sponsor tytularny stadionu Pogoni Szczecin. Miasto wybrało najkorzystniejszą ofertę poszukujących. — Brak komentarzy
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>