W sprzedaży kolejna pula biletów
Trwa sprzedaż biletów na na mecz I kolejki PKO BP Ekstraklasy pomiędzy Pogonią Szczecin, a Widzewem Łódź (17.07, g. 17:30). Już jutro kolejna szansa na nabycie wejściówek na portową inaugurację ligi.
16 lipca, o godzinie 17:30, do sprzedaży trafią niewykorzystane bilety na Trybunę A, a także bilety z sektorów B2, B3, B4 i B5, czyli puli, której dystrybucją zajmuje się Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin “Portowcy”. Tradycyjnie, na 24 godziny przed meczem, niewykorzystane bilety z tejże puli trafiają do sprzedaży klubowej. Do dystrybucji udostępnimy około 400 wejściówek.
Jednocześnie informujemy, że miejsca parkingowe trafią do sprzedaży dzisiaj, czyli 15 lipca. Do zakupu zapraszamy od godziny 12.00.
Kasy biletowe na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera:
– otwarte codziennie w dni robocze, w g. 12-18
– w dniu meczu kasy biletowe również będą otwarte – sprzedaż rozpocznie się 5 godzin przed rozpoczęciem meczu.
W dniu meczu, jeśli pozostaną dostępne bilety, klub będzie prowadził dystrybucję również w kasach – na 5 godzin przed rozpoczęciem meczu. Zakupione bilety można zwracać do 24 godzin przed meczem. Bilet można przekazać innemu kibicowi, używając w systemie opcji “przekaż”. Przekazanie biletu odbywa się do 2 godzin przed rozpoczęciem meczu. Bilet zakupiony online, zwraca się i przekazuje również online. Bilet zakupiony stacjonarnie, w kasie, zwraca się i przekazuje również stacjonarnie.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Punktem Obsługi Kibica. Zaktualizowany regulamin sprzedaży biletów znajdziecie – TUTAJ (kliknij).
Punkt Obsługi Kibica
na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera (pawilon kas przy “trybunie B”, naprzeciw budynku CSDiM).
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – piątek: godziny 11-18
W dniach meczowych: na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem
Klubowa infolinia: +48 723 194 800
e-mail: e-bilet@pogonszczecin.pl
Informujemy, że Punkt Reklamacyjny będzie czynny na stadionie na 2 godziny przed meczem. Znajduje się on nieopodal wejścia KA2, w niebieskim kontenerze biura klubu. Punkt reklamacyjny jest wyraźnie oznaczony z zewnątrz. Reklamacjami zajmuje się także POK (Punkt Obsługi Kibica) zlokalizowany w budynkach kasowych za trybuną B.
Harmonogram najbliższych dni
Punkt Obsługi Kibica
na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera (pawilon kas przy “trybunie B”, naprzeciw budynku CSDiM).
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – piątek: godziny 11-18
W dniach meczowych: na pięć godzin przed pierwszym gwizdkiem
Klubowa infolinia: +48 723 194 800
e-mail: e-bilet@pogonszczecin.pl
Informujemy, że Punkt Reklamacyjny będzie czynny na stadionie na 2 godziny przed meczem. Znajduje się on nieopodal wejścia KA2, w niebieskim kontenerze biura klubu. Punkt reklamacyjny jest wyraźnie oznaczony z zewnątrz. Reklamacjami zajmuje się także POK (Punkt Obsługi Kibica) zlokalizowany w budynkach kasowych za trybuną B.
Harmonogram najbliższych dni

fot. i źródło: Pogoń Szczecin SA
Redaktor/ dziennikarz w PortowaDuma.pl
Kibic Pogoni Szczecin, pasjonat piłki nożnej.
Komentarze
W sprzedaży kolejna pula biletów — Brak komentarzy
HTML tags allowed in your comment: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>