Kto publikuje treści w serwisie portowaduma.pl?
Serwis portowaduma.pl składa się z 3 stron internetowych, które mają różnych redaktorów/administratorów:
- Serwis główny obsługuje redakcja serwisu kibiców Pogoni Szczecin portowaduma.pl. Niektóre obszary serwisu głównego redagują pracownicy, którzy zajmują się daną dziedziną (np. Redaktor, Dziennikarz, Fotoreporter).
- Strona galerii ma własnych redaktorów, których listę możesz znaleźć w zakładce „O nas” w serwisie głównym
- Strona sklepu obsługiwana jest przez 1 administratora.
Aby opublikować treści na jednej z dwóch pierwszych stron, skontaktuj się z jej redaktorem naczelnym.
Jak dostarczyć treści do publikacji w serwisie głównym?
Prześlij informację wraz z załącznikami (zdjęcia, grafiki) na adres kontakt@portowaduma.pl
W jakim formacie przesłać materiały?
Zadbaj o odpowiedni format materiałów – zapewni to ich dostępność, a my będziemy mogli opublikować je szybciej.
- Informacje dostarcz w formie tekstowej (w treści maila lub w załączniku do maila w formacie tekstowym). Nie przekazuj tekstu w formie grafiki czy skanu do przepisania. Pamiętaj, że grafika może pełnić wyłącznie funkcję ilustracyjną!
- Zdjęcia i grafiki przekaż w formie załączników (najlepiej w formacie png, jpg). Aby grafika wyświetlała się poprawnie, musi mieć rozdzielczość przynajmniej 72 ppi.
- Baner („mały” baner do obszaru tematycznego lub na stronę tematyczną) musi mieć wymiary 880 x 280 pikseli.
- Slider na stronę główną musi mieć wymiary 1600 x 400 pikseli.
- Ewentualne wzory dokumentów i inne treści w oddzielnych plikach również prześlij jako załączniki.
- Filmy wyślij jako link do YouTube (osadzamy je w serwisie).
O czym jeszcze należy pamiętać?
Prawo autorskie
Przesyłaj do nas wyłącznie materiały, które nie naruszają praw autorskich osób trzecich (np. nie są pobrane z internetu albo z nieznanego źródła).
RODO
Jeśli odpowiadasz za treść, w których zawarte są dane osobowe, przestrzegaj regulacji RODO.
Nie publikujemy informacji prywatnych, które mogą być ryzykowne czy zawierające niezgodne z prawem zapisy.
Czas publikacji
W przypadku aktualności przyjmujemy zgłoszenia publikacji dostarczone w dni robocze min. 24 godziny przed publikacją. Zgłoszenia przesłane z mniejszym wyprzedzeniem rozpatrujemy indywidualnie.
UWAGA!
W niektórych przypadkach możemy odrzucić materiały lub opóźnić ich publikację. Stanie się tak, jeśli:
- nie podpiszesz materiałów i trudno nam będzie ustalić ich nadawcę;
- informacje, grafiki, zdjęcia lub filmy pobierzesz ze źródeł, od których nie masz zgody lub naruszają prawa autorskie;
- dostarczysz materiały w formie innej niż elektroniczna;
- nie zadbasz o kompletność treści;
- prześlesz materiały w niemożliwym do zrealizowania terminie;
- dostarczysz materiały w formacie, który uniemożliwia ich odczytanie lub publikację;
- materiały będą merytorycznie nieuzasadnione lub będą naruszały obowiązujące przepisy prawa albo zasady regulaminu.
Chcemy, aby treści były poprawne i dostępne – dlatego selekcjonujemy, modyfikujemy i korygujemy informacje publikowane na stronach internetowych.