Kto publikuje treści w serwisie portowaduma.pl?

Serwis portowaduma.pl składa się z 3 stron internetowych, które mają różnych redaktorów/administratorów:

  1. Serwis główny obsługuje redakcja serwisu kibiców Pogoni Szczecin portowaduma.pl. Niektóre obszary serwisu głównego redagują pracownicy, którzy zajmują się daną dziedziną (np. Redaktor, Dziennikarz, Fotoreporter).
  2. Strona galerii ma własnych redaktorów, których listę możesz znaleźć w zakładce „O nas” w serwisie głównym
  3. Strona sklepu obsługiwana jest przez 1 administratora.

Aby opublikować treści na jednej z dwóch pierwszych stron, skontaktuj się z jej redaktorem naczelnym.

Jak dostarczyć treści do publikacji w serwisie głównym?

Prześlij informację wraz z załącznikami (zdjęcia, grafiki) na adres kontakt@portowaduma.pl

W jakim formacie przesłać materiały?

Zadbaj o odpowiedni format materiałów – zapewni to ich dostępność, a my będziemy mogli opublikować je szybciej.

  1. Informacje dostarcz w formie tekstowej (w treści maila lub w załączniku do maila w formacie tekstowym). Nie przekazuj tekstu w formie grafiki czy skanu do przepisania. Pamiętaj, że grafika może pełnić wyłącznie funkcję ilustracyjną! 
  2. Zdjęcia i grafiki przekaż w formie załączników (najlepiej w formacie png, jpg). Aby grafika wyświetlała się poprawnie, musi mieć rozdzielczość przynajmniej 72 ppi.  
  3. Baner („mały” baner do obszaru tematycznego lub na stronę tematyczną) musi mieć wymiary 880 x 280 pikseli.
  4. Slider na stronę główną musi mieć wymiary 1600 x 400 pikseli. 
  5. Ewentualne wzory dokumentów i inne treści w oddzielnych plikach również prześlij jako załączniki.
  6. Filmy wyślij jako link do YouTube (osadzamy je w serwisie).

O czym jeszcze należy pamiętać?

Prawo autorskie

Przesyłaj do nas wyłącznie materiały, które nie naruszają praw autorskich osób trzecich (np. nie są pobrane z internetu albo z nieznanego źródła).  

RODO

Jeśli odpowiadasz za treść, w których zawarte są dane osobowe, przestrzegaj regulacji RODO.

Nie publikujemy informacji prywatnych, które mogą być ryzykowne czy zawierające niezgodne z prawem zapisy.

Czas publikacji

W przypadku aktualności przyjmujemy zgłoszenia publikacji dostarczone w dni robocze min. 24 godziny przed publikacją. Zgłoszenia przesłane z mniejszym wyprzedzeniem rozpatrujemy indywidualnie.

UWAGA!

W niektórych przypadkach możemy odrzucić materiały lub opóźnić ich publikację. Stanie się tak, jeśli:

  • nie podpiszesz materiałów i trudno nam będzie ustalić ich nadawcę;
  • informacje, grafiki, zdjęcia lub filmy pobierzesz ze źródeł, od których nie masz zgody lub naruszają prawa autorskie;
  • dostarczysz materiały w formie innej niż elektroniczna;
  • nie zadbasz o kompletność treści;
  • prześlesz materiały w niemożliwym do zrealizowania terminie;
  • dostarczysz materiały w formacie, który uniemożliwia ich odczytanie lub publikację;
  • materiały będą merytorycznie nieuzasadnione lub będą naruszały obowiązujące przepisy prawa albo zasady regulaminu.

Chcemy, aby treści były poprawne i dostępne – dlatego selekcjonujemy, modyfikujemy i korygujemy informacje publikowane na stronach internetowych.